Komunikaty

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE

 

NABÓR NA STANOWISKO URZĘDNICZE - GŁÓWNY KSIĘGOWY W SZKOLE PODSTAWOWEJ Nr 11-  KONKURS OFERT  

Na podstawie art. 3 a ust. 2 ustawy z dnia 22 marca 1990 r o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późniejszymi zmianami) oraz Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 2 sierpnia 2005 r. w sprawie zasad wynagradzania pracowników samorządowych zatrudnionych w jednostkach organizacyjnych jednostek samorządu terytorialnego (Dz. U. z 2005 r. Nr 146, poz. 1222)

Dyrektor Szkoły Podstawowej Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II
w Mielcu ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze – główny księgowy

1.Warunki przystąpienia do konkursu
Do konkursu może przystąpić kandydat, który:
• ma obywatelstwo polskie,
• ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
• nie był prawomocnie skazany za przestępstwa: przeciw mieniu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
• spełnia jeden z poniższych warunków:

- ukończył jednolite studia magisterskie ekonomiczne, wyższe studia zawodowe, uzupełniające ekonomiczne studia magisterskie lub ekonomiczne studia podyplomowe i posiada co najmniej 3 – letnią praktykę w księgowości,
- ukończył średnią, policealną lub pomaturalną szkołę ekonomiczną i posiada co najmniej 6 – letnią praktykę w księgowości.

2. Wymagania dodatkowe:

 

  • praktyka zawodowa w jednostce oświatowej
  • kwalifikacje do prowadzenia rachunkowości budżetowej potwierdzone
  • znajomość przepisów ustawy o rachunkowości i ustawy o finansach publicznych,
  • znajomość przepisów oświatowych i samorządowych,
  • znajomość przepisów podatkowych,
  • znajomość przepisów płacowych,
  • znajomość przepisów ZUS,
  • znajomość przepisów wynikających z Karty Nauczyciela,
  • znajomość obsługi programów komputerowych, w tym: finansowo-księgowych, płacowych, „ Vulcan” ,potwierdzona odpowiednimi zaświadczeniami i ZUS „Płatnik”

 

  3. Zakres obowiązków na stanowisku obejmuje m. in.:

• prowadzenie rachunkowości jednostki oraz wykonywanie dyspozycji środkami pieniężnymi,
• realizację zadań w zakresie rachunkowości podatkowej, ewidencji i sprawozdawczości  zgodnie z obowiązującymi przepisami,
• sporządzanie planów i sprawozdań finansowych jednostki  budżetowej,
• dokonywanie przelewów drogą elektroniczną.

4. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:

  • uzasadnienie przystąpienia do konkursu (list motywacyjny),
  • życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informacje o stażu pracy,
  •  kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia,
  • kopie dokumentów o ukończonych kursach i szkoleniach podnoszących kwalifikacje oraz kopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy,
  • oświadczenie o tym, że stan zdrowia kandydata pozwala na wykonywanie pracy na stanowisku głównego księgowego,
  • oświadczenie, że kandydat nie był karany za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karne skarbowe,
  • oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie,
  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz posiadaniu pełni praw publicznych,
  • oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z póz. zm.) w celu przeprowadzenia konkursu na stanowisko głównego księgowego.


5. Oferty wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od dnia ogłoszenia naboru tj. do 14.09.2011r.w godz. 8.00 do 15.00 w sekretariacie Szkoły Podstawowej nr 11, ul. Warneńczyka 2  39-300 Mielec. Dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z podanym adresem do korespondencji, numerem telefonu kontaktowego i dopiskiem „Nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze - główny księgowy”. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Po upływie terminu do złożenia dokumentów informacja o wyniku naboru podana będzie do publicznej wiadomości na stronie internetowej BIP - BazyGmin.pl , na stronie internetowej SP11(www. sp11.mielec.pl) oraz na tablicy ogłoszeń w Szkole Podstawowej nr 11 .
Nabór przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez dyrektora Szkoły Podstawowej nr 11 w Mielcu.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu  17 58 25 308 lub

17 58 25 436


Dyrektor
Szkoły Podstawowej nr 11
mgr Bogusława Czarny

 Mielec 26.08.2011r.

 

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 26 sierpnia 2011 13:53
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bogusława Czarny
Ilość wyświetleń: 1405
26 sierpnia 2011 13:53 (Bogusława Czarny) - Zmiana danych dokumentu.
26 sierpnia 2011 13:53 (Bogusława Czarny) - Dodanie dokumentu.